live draw hk توضیحاتی راجع به واحد زیارتی آیسودا – شرکت خدمات تفریحی زیارتی ای سودا زرین

توضیحاتی راجع به واحد زیارتی آیسودا

بسمه تعالی

توضیحاتی در مورد واحد زیارتی شرکت خدمات مسافرتی زیارتی آی سو دا

مواردی که در این واحد انجام می شودعبارتند از:

نقل و انتقال فیش حج  تمتع و حج  عمره

1- افرادی که قبلا ثبت نام حج تمتع و یا عمره نموده اند و یا فیش ثبت نامی در دست دارند  به علت انصراف از سفر, نیاز به پول آن فوت دارنده فیش برای فروش و یا انتقال به فرد جدید (خریدار, یکی از بستگان و یا یکی از وراث) به این شرکت مراجعه و با همراه داشتن مدارک مورد نیاز(اصل و کپی شناسنامه, اصل و کپی کارت ملی , اصل و کپی فیش ثبت نامی و در موردافراد فوت شده صاحب فیش گواهی وراثت و فرم 18 امور مالیاتی و دارایی و همچنین وکالتنامه یکی از وراث از طرف کلیه ورثه) به همراه خریدار جدید , پس از تکمیل فرم مربوطه و بار گذاری مدارک در سامانه نقل و انتقال حج و زیارت و طی مراحل آن , فیش جدید به نام فرد جدید صادر خواهد شد ضمنا هزینه نقل و انتقال فیش حج و عمره مبلغ 300000 تومان و فیش حج تمتع 400000 تومان می باشد که به عهده دو طرف و یا هر گونه توافق بین خریدار و فروشنده می باشد.

2-ثبت نام حج تمتع که در زمان اعلام شده از طرف سازمان حج و زیارت هر ساله انجام می شود . برای سال جاری بر اساس الویت های اعلامی ذیل می باشد.

الویت اول : ثبت نام شدگان سال 1399 که وجه خودرا پرداخته و دریافت نموده اند که به دلیل شرایط کرونا تا کنوناعزام آنهخا صورت نپذیرفته است

الویت دوم : دارندگان فیش ثبت نامی تا تاریخ 29/12/1385

الویت سوم : دارندگان فیش ثبت نامب تا تاریخ 31/01/1386

الویت چهارم : دارندگان فیش ثبت نامی تا تاریخ 31/02/1386

الویت پنجم: دارندگان فیش ثبت  نامی تا تاریخ 31/03/1386

الویت های اعلام شده بر اساس کامل شدن ظرفیت کاروان ها در هر استان و شهر می باشد

3- ثبت نام حج عمره : که براساس سیاست های دولت هر زمانی که اعزام های شروع شود انحام خواهد شد

4- عتبات عالیات کشور عراق

براساس طرح نوین عتبات عالیات سازمان حج وزیارت خوشبختانه شرکت زیارتی آی سودا یکی از شرکت های مجری  وعامل زیارتی می باشد که درسطح استان قم و همچنین در اکثراستان ها و شهر های کشور ثبت نام و اعزام زائران  عتبات عالیات را در تمامی ایام سال به صورت زمینی و هوایی با پکیج هایمختلف  و متنوع داریم .

دراستان قم فقط 2 شرکت مجوزبرگزاری و اجرای کاروان عتبات عالیات را دارا  می باشد

(شرکت زیارتی ای سودا و شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی ) که شرکت زیارتی آی سودا علاوه بر پوشش دادن کلیه شرکت های زیارتی استان قم کاروان های زیارتی استان همدان  – لرستان- قزوین – تهران  و شهرهای کاشان – بروجرد- ملایرو… را پوشش می دهد .

5- عتبات عالیات کشور سوریه :

برای اعزام زائران به کشور سوریه نیز برنامه هایی را داریم و در صورت وجود زائر مشتاقان را به صورت کاروانی اعزام می نماییم .

6- هتل های کشور و شهرهای زیارتی :

دررکشور عراق در شهرهای نجف و کربلا و کاظمین هتل های گارانتی اجاره یکساله برای زائرین داریم

درکشور سوریه نیز هتل طرف قرار داد به صورت پذیرش برای زائران را داریم .

اعزام زائران رابا انواع تسهیلات (از جمله نقدی , نقد و اقساط , تمام قسطی داریم

اماده اجرای پکیج های گوناگون و متنوع شامل هوایی – زمینی  ارزان قیمت  و عادی به صورت 4 شب و 5 شب و 6 شب و 7 شب ر ابرای هر کاروان بنابه درخواست  زائران و شرایط آنها را داریم .

9 فروش بلیط و ورزو هتل :

در این شرکت برای کلیه متقاضیان و مسافران به  تمام نقاط ( داخلی – خارجی ) بلیط قطار  هواپیما صادر و برای ارزو هتل در داخل و یا خارج از کشور اقدام خواهد شد

10قرار داد ها :

آمادگی کامل برای انقضا قرارداد در همه زمینه ها برای کلیه  ادارات ارگان ها و نهاد های دولتی یا خصوصی و یا افراد برای انجام کلیه خدمات مسافرتی و گردشگری و زیارتی در داخل و یا خارج کشور داریم .