live draw hk صدور بلیت قطار – شرکت خدمات تفریحی زیارتی ای سودا زرین

صدور بلیت قطار

 

ایستگاه راه آهن قم  

به‌ عنوان جزئی ار راه‌آهن سراسری ایران در سال ۱۳۱۷ احداث شد. که به علت جنگ جهانی دوم به زمانی دیگر موکول شد. بعد از  مدتی احداث آن ادامه پیدا کرد و در این بین ریل گذاری بین قم و کاشان انجام شد و به طور رسمی در سال 1328 افتتاح شد. این ایستگاه در سال 1397 جزو آثار ملی ایران ثبت شد.

مسیرهای ریلی قم ( ورودی و خروجی)

مسیر های ریلی قم شامل قم-تهران و قم –مشهد و قم-اهواز-بندر عباس شیراز و…..  میشود.

مسیر قطار قم به تهران

این مسیر را می توان جزو پرتردد ترین هم از لحاظ مسافر و هم از لحاظ میزان قطار توصیف کرد. در این مسیر در طول روز در ساعات مختلف قطار وجود دارد. مدت زمان این سفر خیلی طولانی نیست و در یک ساعت و 50 به طول می انجامد. اگر بلیط قطار تهران قم را خریداری کرده و قصد سفر به این شهر زیارتی را دارید، می توانید این مسیر 2 ساعته را با قطارهای صبا، شش تخته لوکس، 4 تخته البرز و چهار تخته نگین طی کنید. برای رسیدن به قم شما باید از ایستگاه رباط کریم بگذرید..

مسیر قطار قم به مشهد

مدت زمان سفر 13 ساعت به طول می انجامد تا به مقصد برسید وازایستگاه هایی مانند تهران، سمنان، شاهرود، جاجرم، نقاب و نيشابور عبور می کنید. قطارهای 4 تخته اکسپرس، 5 ستاره فدک، 5 ستاره اکونومی، 5 ستاره ویژه فدک، لوکس چهار تخته توس و … بخشی از قطارهایی هستند که شما می توانید با خرید بلیط قطار مشهد قم سوار بر آنها به مقصد برسید. این را هم باید بدانید که سفر شما از مشهد به قم نزدیک به 14 ساعت به طول خواهد انجامید که با عبور از ایستگاه های کاشمر، شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار و تهران صورت خواهد گرفت.

بلیط قطار قم به تهران

برای خرید بلیط قطار قم تهران علاوه بر روش های حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، می توانید خرید اینترنتی را نیز تجربه نمایید. با این روش قادر خواهید بود با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات، نوع سرویس دهی و همچنین قیمت بلیط قطار را بررسی کرده و بلیط قطار قم تهران خود را با بهترین نرخ ممکن خریداری کنید.

نرخ بهای بلیط

قطار تهران به مشهد شروع قیمت قطار 6 تخته از155300تومان تا قطار فدک 4 تخته 840000 تومان می باشد.

قطار قم به مشهد شروع قیمت قطار 6 تخته از 221000 تومان و 4 تخته سروش 331350 تومان و 4 تخته طلاییه 400000 تومان و 4 تخته غدیر 410000 تومان تا قطار فدک 4 تخته که قیمت نهایی 840000 تومان می باشد.

لیست شرکت های مسافربری قطار تهران

1- شرکت ریلی رجا

2- شرکت قطارهای فدک

3- شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار

4- شرکت راه آهن شرقی بنیاد(بن ریل)

5- شرکت قطارهای مسافری مهتاب(مهتاب سیرجم)

6- شرکت ریل ترابر سبا

7- شرکت قطارهای نورالرضا

8-شرکت قطارهای مسافری هستیا

9- شرکت قطاری پارس لاریم

10- شرکت قطارهای مسافری رعد تبریز

11- شرکت قطارهای مسافری کوثر

12- شرکت قطاری وانیا ریل

نکته مهم در مورد این شرکت های قطاری این است که شرکت های قطاری وانیا ریل، مهتاب سیر جم، راه آهن شرقی بنیاد (بن ریل)، نورالرضا، ریل ترابر سبا، ریل سیر کوثر، جوپار، رعد تبریز و هستیا همگی زیر مجموعه هولدینگ سفیر ریل آسیا هستند، اما فعالیت هرکدام از آن ها به طور مستقل است..